top of page

Aνάλυση μεγάλων δεδομένων στον τομέα του εμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας - Μέρος 1ο

Τα εργαλεία ανάλυσης μεγάλων δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να εφαρμοστούν σε μια ευρεία ποικιλία κλάδων οικονομικής δραστηριότητας για πολλαπλούς σκοπούς.



Ζούμε σε αβέβαιους καιρούς για τις επιχειρήσεις, με συνεχώς μεταβαλλόμενες εξωτερικές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και αυξημένους κινδύνους. Τα εργαλεία Επιστήμης Δεδομένων και Τεχνητής Νοημοσύνης έρχονται να βοηθήσουν και να προσφέρουν αξιόπιστες πληροφορίες και ακριβή μοντέλα, ώστε οι επιχειρήσεις να είναι σε θέση να πετύχουν τους στρατηγικούς στόχους, να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητα τους και να λάβουν αποφάσεις που θα μειώσουν τους κινδύνους, ανεξάρτητα από τον κλάδο που δραστηριοποιούνται.


Σε έναν κόσμο όπου οι κανονισμοί των κρατών, οι διεθνείς κατευθυντήριες γραμμές και οι απαιτήσεις της αγοράς αλλάζουν δυναμικά, η γνώση που βασίζεται σε γεγονότα και η ικανότητα πρόβλεψης του μέλλοντος καθίσταται μοχλός για μια επιχείρησή προς τη βιωσιμότητα και τη στρατηγική τοποθέτηση και προσφέρει ένα δίχτυ ασφαλείας έναντι ανεξέλεγκτων εξωτερικών συνθηκών.


Η εκτεταμένη εμπειρία της ομάδας μας τόσο στον επιστημονικό όσο και στον επιχειρηματικό τομέα μας επιτρέπει να προσφέρουμε λύσεις σε διάφορους κλάδους..


Ένας από αυτούς είναι ο τομέας του Εμπορίου και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.


Η ανάλυση δεδομένων δίνει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών, τα πρότυπα συναλλαγών, τη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού ή ακόμη και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις εκστρατείες μάρκετινγκ με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας μιας επιχείρησής.


Από τους προμηθευτές μέχρι τις αποθήκες και τα σημεία πώλησης και τους πελάτες, η Επιστήμη Δεδομένων και η Προβλεπτική Ανάλυση βοηθούν στη λήψη αποφάσεων βασισμένων σε δεδομένα, στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, στην απόδοσή και στα αποτελέσματά μιας επιχείρησης. Το μόνο που χρειάζεται βρίσκεται στα μεγάλα δεδομένα που παράγονται από τις αλυσίδες εφοδιασμού και αξίας μιας επιχείρησης. Αρκεί να τα συγκεντρώσει, να τα οργανώσει και να τα μετατρέψει σε γνώσεις.

Η Επιστήμη των Δεδομένων μπορεί να αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα σε τομείς όπως ο προσδιορισμός των αναγκών και της συμπεριφοράς των πελατών, η βελτιστοποίηση των εκστρατειών μάρκετινγκ, η πρόβλεψη μελλοντικών αποθεμάτων, η εξάλειψη λαθών και λανθασμένων υπολογισμών αποθεμάτων, η βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας των προϊόντων.

Όλα τα παραπάνω μειώνουν τους κινδύνους και βελτιώνουν την αποδοτικότητα και τα αποτελέσματά της επιχείρησης.


Παραθέτουμε παραδείγματα δεδομένων με τα οποία εργαζόμαστε και αξιοποιούμε:

  • Δεδομένα CRM, ERP και SCM

  • Δεδομένα ικανοποίησης πελατών (π.χ. έρευνες, βαθμολογίες, σχόλια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης)

  • Δεδομένα αρχείων και συναλλαγών

  • Δεδομένα εφοδιαστικής (τοποθεσία, ταυτότητα, χρονοσφραγίδες, σαρώσεις RFID)

  • Πηγές δεδομένων διαδικτύου (π.χ. Google, Facebook, επισκέψεις, κλικ, σχόλια)

  • Αισθητήρες, εικόνες κάμερας

  • Εξωτερικές βάσεις δεδομένων (π.χ. τιμές αγοράς)

Οι άνθρωποι της E-ON Integration παρέχουν με βάση τα παραπάνω επιχειρησιακά αξιοποιήσιμες πληροφορίες και εργαλεία παρακολούθησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που διευκολύνουν τη διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού και αξίας και βοηθούν στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.


Στο επόμενο ενημερωτικό μας δελτίο θα εμβαθύνουμε και θα αναλύσουμε πώς το επιτυγχάνουμε, ποια είναι η προσέγγισή μας στη διαχείριση Πελάτων & Marketing και στη διαχείριση Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics. Θα εξηγήσουμε την προσφορά μας και θα συζητήσουμε τα οφέλη σας από την ανάλυση εσωτερικών ιστορικών δεδομένων και άλλων δεδομένων που συλλέγονται από μη δομημένες πηγές

Comments


bottom of page