Γιατί στις συνθήκες που επικρατούν σήμερα
η διατήρηση της "οικονομικής υγείας" της επιχείρησής σας θα κρίνει την επιβίωσή της.
Η λειτουργικότητα «Cash Flow & Πιστωτική Πολιτική», στενά συνδεδεμένη με τις λειτουργίες της τιμολόγησης και των πωλήσεων, μπορεί να σας δώσει άμεσα και έγκυρα τις απαντήσεις και την πληροφόρηση που ζητάτε ώστε να αποτελέσει σημαντικό αρωγό σας στην προσπάθεια διατήρησης της «οικονομικής υγείας» της επιχείρησής σας.
Έχετε λογιστικό σύστημα;
Εάν ναι, τότε σίγουρα παρακολουθείτε σε αυτό τα υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών σας. Όμως.... Σε αυτή την εποχή της οικονομικής κρίσης, έχει σημασία να παρακολουθείτε τα υπόλοιπα πελατών ΠΡΙΝ αυτά αυξηθούν υπερβολικά!
Θα θέλατε το εμπορικό σας σύστημα να σας ειδοποιεί όταν πρόκειται ο πελάτης σας να υπερβεί το πιστωτικό του όριο.
Θέλετε να ξέρετε τι συμβαίνει με εποχικές διακυμάνσεις πέραν του φυσιολογικού.
Πουλάτε μόνο τοις μετρητοίς ή και επί πιστώσει;
Εάν ναι, πώς παρακολουθείτε τις δόσεις οι οποίες εξοφλούν τα τιμολόγιά σας;
Μην αφήνετε ερωτήματα να επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής σας.
Πρέπει να γνωρίζετε…
Πότε πρέπει να πληρώσει ο κάθε πελάτης μια δόση ή ολόκληρο το τιμολόγιο.
Ποιες είναι αυτές οι δόσεις.
Αν δεν πληρώσει, ποιο είναι το χρηματοοικονομικό κόστος για εσάς.
Αν δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση για καθυστερημένες πληρωμές και πόσο.
Αν δικαιούται κάποια έκπτωση ο πελάτης εφόσον πληρώσει μετρητοίς, ή αν πληρώσει πριν την συμφωνημένη ημερομηνία.
Ποιοί είναι οι πελάτες στους οποίους επιτρέψατε να γίνει υπέρβαση του πιστωτικού ορίου τους.
Εμείς μπορούμε να σας δώσουμε τις απαντήσεις που ζητάτε.
Διαχειρίζεστε παραγγελίες πελατών εκτός από άμεση τιμολόγηση; Εάν ναι, τότε:
Το σύστημα παραγγελιών θέλετε να σας ενημερώνει ότι επίκειται υπέρβαση του πιστωτικού ορίου του πελάτη.
Να σας ενημερώνει αν πρέπει να ζητήσετε προκαταβολή πριν εκτελεστεί η παραγγελία.
Σε κάθε στιγμή είναι σημαντικό να γνωρίζετε την μελλοντική εξέλιξη της ταμειακής σας θέσης.
Να ξέρετε πότε τα ταμειακά διαθέσιμά σας πέφτουν τόσο χαμηλά ώστε να χρειάζεστε τραπεζικό δανεισμό και πόσο.
Να κάνετε «σενάρια» για να δείτε την εξέλιξη των οικονομικών σας, αν οι πελάτες δεν σας πληρώσουν εμπρόθεσμα.
Να έχετε πλάνο για το τι θα γίνει αν οι εισπράξεις σας μειωθούν κατά 10%.
Να προσθέτετε προβλέψεις εξόδων, στο μέλλον, για να σχηματίζετε μια ακριβή εικόνα του τί «μέλλει γενέσθαι».
Comments