The globally awarded application suite E-ON RIX has a ticketing / customers ‘ requests, functionality which allows companies to become extrovert and open a new means of communication with their customers.
And this can be achieved without any expensive new investments.
Common access for company users and external users.
Configuration of the “ticket” (submission form) from the most simple form of reporting a problem / complaint / comment to the full recording of relative revenue, expenses, “to do items”, assignments to people, time reporting and more.
Management of Task Orders that can be a result of the ticket / customer request
Updates on progress in personal email accounts and much more.
The ticketing functionality is configured according to the requirements of each company, using the extensive parameterization feature of E-ON RIX without having to implement new coding or any customizations.
The ticketing functionality is a part of our flexible application suite E-ON RIX Business Financials & CRM. From the whole set of the available functions each company can choose the ones it needs when it needs them!
Λειτουργικότητα "ticketing" στο e-On RIX, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να "βγουν προς τα έξω" και να ανοίξουν μια νέα πόρτα επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς δαπανηρές νέες επενδύσεις.
Kοινό σημείο πρόσβασης για χρήστες της επιχείρησης και εξωτερικούς χρήστες.
Διαμόρφωση του “ticket” (φόρμα υποβολής) από την απλούστερη μορφή της αναφοράς προβλήματος έως την πλήρη καταγραφή εσόδων, εξόδων, “to do items”, ανάθεση σε ανθρώπους, “time reporting” και άλλα.
Διαχείριση Εντολών Εργασίας, που μπορεί να προκύπτουν από το “ticket”.
Ενημέρωση για αλλαγές σε προσωπικό email λογαριασμό και άλλα πολλά.
Η διαμόρφωση του "ticketing" γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης χρησιμοποιώντας την εκτενή παραμετρικότητα του συστήματος χωρίς να απαιτείται νέος κώδικας η κάποια προσαρμογή του λογισμικού.
Το "ticketing" αποτελεί μέρος της ευέλικτης σουίτας E-ON RIX Business Financials & CRM και κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέγει από το σύνολο των λειτουργιών που E-ON INTEGRATION Α.Ε. περιλαμβάνει εκείνες τις οποίες χρειάζεται όταν τις χρειάζεται
Comments