Λειτουργικότητα "ticketing" στο e-On RIX, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να "βγουν προς τα έξω" και να ανοίξουν μια νέα πόρτα επικοινωνίας με τους πελάτες τους. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς δαπανηρές νέες επενδύσεις.
Kοινό σημείο πρόσβασης για χρήστες της επιχείρησης και εξωτερικούς χρήστες.
Διαμόρφωση του “ticket” (φόρμα υποβολής) από την απλούστερη μορφή της αναφοράς προβλήματος έως την πλήρη καταγραφή εσόδων, εξόδων, “to do items”, ανάθεση σε ανθρώπους, “time reporting” και άλλα.
Διαχείριση Εντολών Εργασίας, που μπορεί να προκύπτουν από το “ticket”.
Ενημέρωση για αλλαγές σε προσωπικό email λογαριασμό και άλλα πολλά.
Η διαμόρφωση του "ticketing" γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης χρησιμοποιώντας την εκτενή παραμετρικότητα του συστήματος χωρίς να απαιτείται νέος κώδικας η κάποια προσαρμογή του λογισμικού.
Το "ticketing" αποτελεί μέρος της ευέλικτης σουίτας E-ON RIX Business Financials & CRM και κάθε επιχείρηση μπορεί να επιλέγει από το σύνολο των λειτουργιών που E-ON INTEGRATION Α.Ε. περιλαμβάνει εκείνες τις οποίες χρειάζεται όταν τις χρειάζεται
Comments